REGISTRACEPŘIHLÁŠENÍ

4 největší demotivace při posilování

4 největší demotivace při posilování

Posilování je sportem, který zprvu nadchne velkou spoustu lidí. Svaly rostou, vy sílíte a cvičení se snažíte věnovat se vší pečlivostí a pravidelností. Je pravdou, že teprve čas ukáže, jak moc odhodlaní jste to této sportovní činnosti a jestli vás nerozhází věci pocházející ze všedních dnů.

Máme na mysli demotivaci, jež negativně cílí na vaši frekvenci cvičení, zkrácené tréninky, nedostatečnou regeneraci a špatnou životosprávu. Abyste se těmto problémům vyhnuli a připravili na takové situace, měli byste znát své největší nepřítele.

Demotivace v podání každodenního stresu


Stres je velkým zabijákem posilování, především z pohledu nadměrného ukládání tuků. Zvýšená hladina kortizolu se může velice rychle podepsat na vašich opakovaných návštěvách fitness centra. Je to hlavně dlouhodobý stres, který vám může pokazit cestu k vysněnému a svalnatému tělu.

Najděte si proto řešení, jak se jej co nejrychleji zbavit, ať už nějakou jinou pohybovou aktivitou, při posilování nebo v rámci relaxace.

Demotivace č. 2 – nedostatek spánku


Dalším „demotivátorem“ je minimum hlubokého spánku. Ten se mimo jiné stará o zvýšený růstový hormon, který je při posilování naprostou nezbytností. Pakliže trpíte určitou nespavostí, minimalizujete snižování tuků v těle, což nepotěší pravděpodobně žádného amatérského kulturistu, jež to s tímto sportem myslím doopravdy vážně
.
Snažte se s dostatečným předstihem připravit na spánek, omezte mobilní telefony, tablety, televizi, unavte se přirozenou cestou, četbou a docílíte svého. Nevhodné mohou být i noční silové tréninky, kdy tělo zbytečně rozpumpujete.

I vaši partneři vás mohou demotivovat


Na počátku všeho to byla láska jako hrom. I kvůli vaší přítelkyni jste se snažili pracovat na své postavě a formovat ji k obrazu svému. Po několikaměsíčním nebo dokonce letitém vztahu však pociťujete určitou jistotu rodinného zázemí a jednoduše usínáte na vavřínech.

V tomto směru nepodléhejte lichotivým slovům partnerek, že vypadá stále dobře a dejte také na nestranné názory, jež pro vás budou daleko motivující a donutí vás pravidelně posilovat.

Demotivace č. 4 – kamarádi


Vy jediní se z celé party věnujete posilování a ostatní rádi chodí na pivo. Síla davu je v takových situacích více, než zřejmá. Přesto se nenechte strhnout k lenosti a popíjení především alkoholických nápojů. Neříkáme „vynechte společenský život“! Jen jej uzpůsobte tak, aby netrpěla vaše životospráva a nezbytné cvičení.

Místo piva si dejte vodu, omezte zábavu do samotného rána a naopak motivujte své kamarády, zda si nechtějí zacvičit s vámi.

Ač si to možná ani nepřipouštíte, dejte si pozor na tyto demotivující situace, které mohou být překážkou ve vaší cestě za dokonalou a svalnatou postavou.

Copyright GetBig.cz © 2015

PartneřiO webuKontakt