REGISTRACEPŘIHLÁŠENÍ

Základní pravidla při nabírání svalové hmoty

Základní pravidla při nabírání svalové hmoty

Svalová hmota je to, oč jde většině návštěvníků posiloven. Mnozí si přejí co nejrychleji nabrat objem a vypadat jako jejich vysněný idol z akčního filmu. Ač se to může zdát nelehké, jde to. Do posilování se ale musíte opřít se vším zapálením a zároveň s velkou pečlivostí, respektive za předpokladu dodržování určitých pravidel.



Chcete nabrat svaly ? Potom se držte následujících doporučení…

Čím lepší strava, tím lepší výsledky


V samotném prvopočátku se zaměřte na stravování. Pakliže tomu tak doposud nebylo, změňte životní styl a začněte s kvalitním příjmem živin. Tvorbě jídelníčku věnujte dostatek času, popřípadě využijte rad zkušených odborníků.

Již od rána si hlídejte odpovídající množství sacharidů, bílkovin, tuků a ostatních látek. Současně s tím dodržujte pitný režim v množství 2 – 3 litry denně. Vždyť lidské tělo se skládá z více, jak 80 % vody.

Velice brzdy zjistíte, že tělu nejste schopni dodávat spoustu látek jen z běžných potravin, proto se nevyhýbejte správné dávce doplňků stravy.
• Vitamíny
• Sacharidy
proteiny

Silový trénink zaměření na růst svalstva


Toužíte-li rychle nabrat svalovou hmotu, omezte jakékoliv kardio tréninky a soustřeďte se na objemový trénink. Při něm dochází k největší stimulaci svalů, které z přispěním výše uvedených látek mohou růst závratnou rychlostí.
Svaly v případě takového tréninkového plánu potřebují vysoké zařízení. Nežli se však do něj pustíte, buďte si jisti, že vaše technika je správná a rozpis cviků pokrývá všechny důležité partie lidského těla. Cílem by měly být kombinované a základní cviky typu bench-press, dřepy, mrtvý tah a ostatní.

Už třífázový trénink je cestou k vysněnému cíli, jehož součástí musí být také dostatečný strečink.

Odpočinek jako nástroj pro zvýšení objemu


Každý člověk znalí věci určitě moc dobře ví, že svaly nerostou v posilovně, ale mimo ni. A přesně podle tohoto hesla se musíte řídit i vy. Nejenom, že budete konzumovat větší množství tuků, bílkovin a sacharidů. Se stejnou vervou se budete oddávat i relaxaci a odpočinku.

Tyto procesy je nutné provádět s velkou pečlivostí, jelikož při nich dochází k obnově malých zpřetrhaných svalových vláken v důsledku vyššího zatížení. Vedle nejrůznějších masáží je podstatný i každodenní spánek, čímž podpoříte stav svého těla a anabolický proces, v rámci něhož dochází k růstu svalové hmoty.

Zamyslete se nad výše uvedenými postupy a vytvořte si cestu k rychlému nabírání svalstva.

Copyright GetBig.cz © 2015

PartneřiO webuKontakt